Met haar jongste enkelsnit “Dis Okay” wys die talentvolle kunstenaar Zoé weer eens hoekom sy as een van Suid-Afrika se mees eerlike en mees belowende stemme beskou word. Die lied, wat in slegs twee dae geskryf en opgeneem is, is ’n rou, introspeksie na die self ondersoek en ontleding van selfwaarde, selfaanvaarding en die siklus van hoop en self-sabotasie.
Zoé verduidelik dat beelde soos “Storms bars in my kop soos are” uit ’n diep persoonlike plek kom. Sy beskryf hoe sy dikwels verandering in verhoudings probeer vermy om stabiliteit te behou – maar uiteindelik besef het dat dit onrealisties is. “Sodra ’n verhouding se dinamika sonder jou toestemming verander, kan dit vreeslik frustrerend, hartseer en ongemaklik voel,” vertel sy.
Die deel “Dis Okay” – “Ek sal my kop stamp elke keer” – vertaal hierdie emosie na musiek: die aanhoudende poging om iets reg te maak, selfs al weet jy beter. “Wanneer jy iets so desperaat wil hê, kan jy jouself oortuig dat ’n kamer vol besoedelde lug soos ’n blommeveld ruik,” sê Zoé. “Dis juis hier waar jou selfrespek verlore kan gaan.”
Volgens Zoé is laat nagte dikwels die tyd waarin sy die eerlikste kan skryf. “Dit is dan net jy en jou gedagtes,” verduidelik sy. In “Dis Okay” gebruik sy konkrete en alledaagse beelde – soos “jou goedkoop bank” – om die werklikheid van haar emosionele landskap vas te vang. “Ons romantiseer soms mense en situasies tot op ’n punt waar ons heeltemal die realiteit verloor. Ek wou ’n akkurate illustrasie van my werklikheid insluit,” voeg sy by.
“Dis Okay” verteenwoordig ook ’n nuwe kreatiewe benadering vir Zoé. Vir die eerste keer het sy saam met vervaardiger Ruan Graaff eers aan die musiek gewerk en daarna die lirieke geskryf. “Ruan verstaan my net,” sê sy. “Hy’s ’n briljante kunstenaar en dit was ongelooflik om musiek saam met sy brein te maak.” Hierdie samewerking het gelei tot ’n klank wat Zoé beskryf as ’n mengsel van haar pop- en alternatiewe kant, geïnspireer deur kunstenaars soos Avril Lavigne, Miley Cyrus en The Beaches.
Hoewel “Dis Okay” oor hartseer en twyfel gaan, is dit ook ’n lied van groei. “Ek is baie eerlik in hierdie liedjie oor hoe ek spyt is dat ek my selfwaarde eenkant toe geskuif het net om hoop vir ’n verhouding te hê,” sê Zoé. “Maar die eerste stap om aan ’n probleem te werk is om dit te identifiseer – en die tweede stap is om dit te wíl verander.”
Sy beskryf dit as ’n verslawing: “Jy weet dit is ’n goeie idee om op te hou rook, tog doen jy dit nie. Net so hou jy soms vas aan mense en situasies wat jou skade doen.”
Zoé sê sy hoop “Dis Okay” resoneer met luisteraars wat hulleself in soortgelyke siklusse van hoop en self-sabotasie bevind. “Vir enige iemand wat hulself kan vereenselwig met die song – ek hoop hulle hoor daardeur dat hulle beter verdien.”
Met “Dis Okay” bou Zoé ’n brug na haar volgende fase as kunstenaar – een waarin sy met vrymoedigheid tussen pop en alternatiewe klanke beweeg en luisteraars nooi om saam met haar hierdie reis van selfontdekking aan te pak.
Zoé is ’n opkomende Afrikaanse kunstenaar bekend vir haar eerlike lirieke, unieke stem en vermoë om universele temas met persoonlike stories te verweef. Haar musiek bied ’n moderne, rou perspektief op liefde, verlies en selfontdekking.







